Privredna komora Srbije i lonac.pro te pozivaju da budeš deo BUDITE ODVAŽNI kampanje

Sekcija za mlade preduzetnike Privredne komore Srbije (PKS) pokrenula je akciju “Budite odvažni” čiji je cilj da ohrabri mlade preduzetnike, preduzetnice i startape da unaprede svoje poslovanje, kao i da motiviše sve one koje imaju biznis ideju da je realizuju i pretoče u dobar posao. 

Inicijativa podrazumeva da mladi iz Srbije, koji imaju do 35 godina,predstave svoj biznis plan uz obrazloženje šta ih je pokrenulo da započnu sopstveni posao, koji su im ciljevi, budući planovi i strategije. 

  • Svi zainteresovani svoje ideje mogu poslati do 30. novembra na adresu buditeodvazni@gmail.com.

Početkom decembra biće izabrani najbolji:

  • Jedan preduzetnik ili preduzetnica koji tek pokreću posao;
  • Jedan startap koji posluje manje od dve godine. 

Oni će dobiti mentorsku i savetodavnu podršku, besplatan onlajn prodajni prostor, banere na portalu Jolly Woman, kao i podršku za izradu sajta.

Ovoj kampanji se pridružila lonac.pro zajednica, koja će takođe pružiti pomoć i podršku mladima u preduzetništvu.

Za svega nekoliko meseci od osnivanja Sekcije za mlade preduzetnike PKS pridružio nam se veliki broj članova i članica i svaki dan ih je sve više. Fokusirani smo na podršku i podsticaje mladima da nakon završetka formalnog obrazovanja započinju sopstveni posao. Na ovaj način otvaraju se nova radna mesta, mladi ostaju u svojoj zemlji, što je zajednički cilj svih nas. – istakla je Branislava Simanić, direktorka Sektora preduzetništva PKS i pozvala mlade da se priključe inicijativi “Budite odvažni” i predstave svoje ideje i planove.

Ovo je prva u nizu inicijativa Sekcije za mlade preduzetnike PKS, a u narednom periodu je planiran Samit mladih Srbije, kao i veliki broj drugih aktivnosti koje će podržati mlade ljude u nameri da se bave preduzetništvom.

Podrška mladima je izuzetno značajna, u to sam sigurna jer sam i sama od svoje 19. godine, skoro deceniju, preduzetnica. Zadovoljstvo mi je što ćemo zajedno imati priliku da radimo na ekonomskom osnaživanju mladih, edukaciji, umrežavanju preduzetnika i preduzetnica u Srbiji i regionu, kao i da ih podstičemo da razvijaju svoje biznise. – poručila je Jovana Šipčić, predsednica Sekcije i vlasnica brenda Jolly Woman