Oglas za posao: Postani dio tima Udruženja Mreža za izgradnju mira

Udruženje Mreža za izgradnju mira, sa sjedištem u Sarajevu, na adresi Marka Marulića 2, na osnovu ukazane potrebe raspisuje konkurs za pet (5) radnih pozicija, koje su predstavljene u nastavku.

Mreža za izgradnju mira je osnovana 2010. godine na inicijativu mirotvorki i mirotvoraca koji su odlučili ujediniti svoje snage na promociji pitanja izgradnje mira u Bosni i Hercegovini. Mreža je vodeća koalicija organizacija civilnog društva koja okuplja preko 220 članica širom Bosne i Hercegovine (BiH). Mreža pokreće, jača i povezuje mirovne inicijative i aktivnosti u BiH i regionu.

Naša vizija je stabilno društvo u kojem se ljudi međusobno poštuju i vjeruju jedni drugima gradeći zajedno trajan mir u BiH i regionu.

Ako ste odgovorna, dinamična, organizovana, samostalna i kreativna osoba, ako baštinite vrijednosti kao što su mir, tolerancija, jednakopravnost, solidarnost i pravednost prijavite se na naš konkurs i iskoristite priliku da radite u podsticajnom radnom okruženju u kome ćete imati mogućnost da date svoj doprinos očuvanju mira i napretku društva u kome živite.

Opšti kriteriji za učešće na konkursu se nalaze na kraju oglasa, kao i druge informacije vezano za vrstu i trajanje zaposlenja.


1. Projektni Koordinator_ca za filantropiju (1 izvršitelj_ka)

Koordinatorska pozicija podrazumijeva pružanje podrške radu Mreže u oblasti razvoja filantropije i filantropske infrastrukture. Od koordinatora_ice se očekuje da učestvuje u planiranju strategije programa filantropije i realizaciji svih aktivnosti u oblasti razvoja promocije filantropije. Ključne odgovornosti koordinatora_ice biće operativno i logističko sprovođenje aktivnosti u vezi sa promocijom individualne i korporativne filantropije kroz organizaciju događaja, kampanje i izradu svih relevantnih informativnih i promotivnih materijala namenjenih informisanju javnosti, unapređenju kulture davanja i vidljivosti Mreže mira među akterima u zemlji i regionu. Koordinator_ica će također rukovoditi bazama podataka, ali i učestvovati u izveštavanju o aktivnostima sprovedenim u okviru programa filantropije Mreže mira.

Projektni_a koordinator_ca za filantropiju direktno je odgovoran_a za planiranje i implementaciju dijela projekta Snaga lokalnog koji se odnosi na razvoj i jačanje filantropije u BiH. U svom radu projektni_a koordinator_ca direktno komunicira sa programskom menadžericom, drugim projektnim osobljem, partnerima i organizacijama civilnog društva.

Programskoj menadžerici osigurava tačne, pravovremene i pravilno dokumentirane informacije i aktivnosti te isporuku rezultata projekta unutar zadatog programskog portfolia.

Projektni_a koordinator_ca za filantropiju će blisko sarađivati sa istraživačima_cama na razvoju metodologije istraživanja i provođenju istraživanja, blisko će sarađivati sa PR timom na izradi plana promocije, organiziranju događaja sa partnerima, kreiranju platforme za saradnju i promovisanju saradnje među različitim zainteresovanim stranama. Rad na ovoj poziciji također podrazumijeva uspostavu i održavanje redovne komunikacije sa svim zainteresovanim stranama u okviru projekta Snaga loklanog, a pogotovo kolegama i kolegicama koji_e rade na projektu Snaga loklanog, te kolegama i kolegicama koji_e rade na drugim projektima Mreže mira.

On/ona je odgovoran_a za uspješno provođenje projekta, upravljanje projektnim budžetom, planiranje potrošnje u sklopu projekta, nadgledanje potrošnje u skladu sa zakonskim regulativama. On/ona će također koordinirati zagovaranje i povećanje vidljivosti filantropske aktivnosti u BiH među USAID-om, partnerima USAID-a, saradnicima i projektnim osobljem.

Potrebne kvalifikacije:

  • Državljanstvo Bosne i Hercegovine;
  • Visoka stručna sprema;
  • Minimum 5 godina radnog iskustva u civilnom sektoru na istim ili sličnim poslovima (uz CV je potrebno dostaviti podatke o projektima i poslovima koji su obavljani u sklopu traženog radnog iskustva, te najmanje dvije osobe koje su bile Vaši supervizori_ce);
  • Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima;
  • Odlična pisana i usmena komunikacija;
  • Iskustvo u implementaciji razvojnih programa usmjerenih na angažovanje zajednice i civilnog društva;
  • Iskustvo u pisanju i implementaciji projekta te izvještavanju donatorima;
  • Iskustvo u međusektorskoj saradnji;
  • Iskustvo u organizaciji događaja, posebno događaja sa velikim brojem zvanica (organizovanih uživo, hibridno i onlajn);
  • Poznavanje rada na računaru (Microsoft Office paket i aplikacija koje se koriste u radu na daljinu – Zoom, MS Teams, Google Meet, kao i drugih alatki namenjenih interakciji učesnika u onlajn okruženju);
  • Vještine analize budžeta i praćenja troškova;
  • Sposobnost za samostalno obavljanje posla uz minimum supervizije;
  • Odlično poznavanje pisanog i govornog engleskog jezika (minimum C1 ili napredni nivo);
  • Odlično poznavanje zakonske legislative i dobrih praksi rada nevladinih organizacija;
  • Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije i iskustvo aktivnog upravljanja vozilom B kategorije.

Ključne kompetencije i osobine:

  • Dijeljenje vrijednosti Mreže za izgradnju mira;
  • Prilagodljivost i spremnost na rad u timu;
  • Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja pripremom, implementacijom i evaluacijom aktivnosti;
  • Jako izražene organizacijske sposobnosti, odgovornost, komunikativnost, profesionalnost i pouzdanost;
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine;
  • Kreativnost i prilagodljivost;
  • Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom;
  • Proaktivan i inovativan pristup radu, strateška orijentiranost i izražena komunikativnost;
  • Odlična organizacija vremena i saradnja sa kolegama_icama;
  • Spremnost za rad u dinamičnom okruženju;

2.Projektni asistent_ica (1 izvršitelj_ka)

Projektni_a asistenti_ca direktno komunicira i podnosi izvještaje projektnom menadžeru_ici. On/ona će obavljati administrativne zadatke vezane za projekat: planiranje aktivnosti, logistička podrška pri realizaciji projektnih aktivnosti, organizacija terenskih posjeta, prikupljanje informacija od lokalnih resursnih organizacija. Projektni asistent_ica je odgovoran_na za administtrativne procedure u vezi sa sklapanjem ugovora i pružanjem povratnih informacija lokalnim resursnim organizacijama.

Potrebne kvalifikacije:

  • Državljanstvo Bosne i Hercegovine;
  • Visoka stručna sprema;
  • Minimum 3 godina radnog iskustva u civilnom sektoru na istim ili sličnim poslovima (uz CV je potrebno dostaviti podatke o projektima i poslovima koji su obavljani u sklopu traženog radnog iskustva, te najmanje dvije osobe koje su bile Vaši supervizori_ce);
  • Iskustvo u pisanju i implementaciji projekta te izvještavanju donatorima;
  • Iskustvo u organizaciji događaja, posebno događaja sa velikim brojem zvanica (organizovanih uživo, hibridno i onlajn);
  • Poznavanje rada na računaru (Microsoft Office paket i aplikacija koje se koriste u radu na daljinu – Zoom, MS Teams, Google Meet, kao i drugih alatki namenjenih interakciji učesnika u onlajn okruženju);
  • Vještine analize budžeta i praćenja troškova;
  • Sposobnost za samostalno obavljanje posla uz minimum supervizije;
  • Odlično poznavanje pisanog i govornog engleskog jezika (minimum C1 ili napredni nivo);
  • Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije i iskustvo aktivnog upravljanja vozilom B kategorije.

Ključne kompetencije i osobine:

  • Dijeljenje vrijednosti Mreže za izgradnju mira;
  • Odlična organizacija vremena i saradnja sa kolegama_icama;
  • Izrazito razvijene socijalne vještine;
  • Odgovornost prema radnim zadacima, uz sposobnost samostalnog rada i rada u timu;
  • Izražene organizacijske vještine;
  • Spremnost na usvajanje novih znanja i vještina;
  • Jako izražene organizacijske sposobnosti, odgovornost, komunikativnost, profesionalnost i pouzdanost;
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine;

3. Finansijski menadžer_ica

Finansijski menadžer_ica je odgovoran_a za izradu i primjenu Priručnika za male grantove, učešće u pripremi ugovora za lokalne resursne organizacije prema uputama projekt

koordinatora_ice i projekt menadžera_ice. Priprema i vrši isplate lokalnim resursnim organizacijama, te prati njihovu finansijsku učinkovitost.

Izvršava sve finansijske zadatke: prikupljanje/primanje uplata, finansijsko izveštavanje, traženje avansa, direktnu koordinaciju sa finansijskim menadžerom Mreže mira i finansijskim asistentom Mreže mira, sprovođenje interne revizije lokalnih resursnih organizacija.

Potrebne kvalifikacije:

  • Državljanstvo Bosne i Hercegovine;
  • Visoka stručna sprema;
  • Minimum 5 godina radnog iskustva u civilnom sektoru na istim ili sličnim poslovima (uz CV je potrebno dostaviti podatke o projektima i poslovima koji su obavljani u sklopu traženog radnog iskustva, te najmanje dvije osobe koje su bile Vaši supervizori_ce);
  • Poznavanje finansijskih procedura i propisa, finansijskog planiranja, upravljanja budžetima i izvještavanja;
  • Vještine analize budžeta i praćenja troškova;
  • Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima;
  • Poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru;
  • Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacije;
  • Sposobnost za samostalno obavljanje posla uz minimum supervizije;
  • Odlično poznavanje zakonske legislative i dobrih praksi rada nevladinih organizacija;
  • Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije i iskustvo aktivnog upravljanja vozilom B kategorije.

Ključne kompetencije i osobine:

  • Dijeljenje vrijednosti Mreže za izgradnju mira;
  • Odgovornost prema radnim zadacima, uz sposobnost samostalnog rada i rada u timu;
  • Jako izražene organizacijske sposobnosti, odgovornost, komunikativnost, profesionalnost i pouzdanost;
  • Odlična organizacija vremena i saradnja sa kolegama_icama;
  • Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje;
  • Proaktivnost, inovativnost, strateška orijentiranost i komunikativnost;
  • Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom;
  • Fleksibilnost;
  • Analitičnost;
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine;
  • Opredjeljenost prema timskom radu;
  • Spremnost za rad u dinamičnom okruženju

4. Finansijski asistent_ica

Finansijski_a asistenti_ca direktno komunicira i podnosi izvještaje Finansijskom menadžeru_ici. On/ona će biti zadužena za sve finansijske zadatke u sklopu projekta vezane za primaoce grantova. Organizovat će i provoditi terenske posjete u dogovoru sa Projekt koordinatorom_icom i menadžerom_icom. Asistirati će Finansijskom menadžeru_ici prilikom prireme ugovora i ostale prateće finansijske dokumentacije, održavati svakodnevnu komunikaciju sa primaocima grantova kako bi im pružio_la podršku i savjete kada je riječ o pitanjima finansijske prirode i kako bi osigurao_la blagovremeno dostavljanje dokumentacije i izvještaja. Zbog velikog obima finansijskih aktivnosti, ali i veoma specifičnih finansija, on/ona će pružati podršku finansijskom menadžeru_ici u osiguravanju da dokumentacija bude prikupljanja nesmetano i organizovano tokom cijelog projekta.

Potrebne kvalifikacije:

  • Državljanstvo Bosne i Hercegovine;
  • Visoka stručna sprema;
  • Minimum 3 godine radnog iskustva u civilnom sektoru na istim ili sličnim poslovima (uz CV je potrebno dostaviti podatke o projektima i poslovima koji su obavljani u sklopu traženog radnog iskustva, te najmanje dvije osobe koje su bile Vaši supervizori_ce);
  • Poznavanje finansijskih procedura i propisa, finansijskog planiranja, upravljanja budžetima i izvještavanja;
  • Vještine analize budžeta i praćenja troškova;
  • Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima;
  • Poznavanje engleskog jezika u pismu i govoru;
  • Aktivno poznavanje rada na računaru, posebno MS Windows, MS Office (sa fokusom na napredno poznavanje korištenja programa Excel i Word), internet pretraživanja i e-mail komunikacije;
  • Sposobnost za samostalno obavljanje posla uz minimum supervizije;
  • Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije i iskustvo aktivnog upravljanja vozilom B kategorije.

Ključne kompetencije i osobine:

  • Dijeljenje vrijednosti Mreže za izgradnju mira;
  • Odgovornost prema radnim zadacima, uz sposobnost samostalnog rada i rada u timu;
  • Jako izražene organizacijske sposobnosti, odgovornost, komunikativnost, profesionalnost i pouzdanost;
  • Odlična organizacija vremena i saradnja sa kolegama_icama;
  • Preciznost i tačnost u radu sa naglaskom na detalje;
  • Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom;
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine;
  • Opredjeljenost prema timskom radu;
  • Spremnost za rad u dinamičnom okruženju.

5. Koordinator_ica za odnose s javnošću

Koordinator_ica za odnose s javnošću koordinira i realizuje aktivnosti vezane za povećanje vidljivosti i promociju organizacije i projekata, što uključuje pripremanje i objavljivanje vijesti, saopštenja i drugog sadržaja putem društvenih mreža, web stranice, medija, te na javnim prezentacijama i događajima. On/ona će biti odgovoran za komunikaciju i sa internim i sa eksternim zainteresovanim stranama u projektu. Koordinira i ažurira sadržaj i objave na društvenim mrežama (Facebook, Instagram i drugi); Koordinira sadržaj i objave na web stranici (priprema, postavljanje i ažuriranje tekstova, vijesti, slika, dokumenata, itd.); Održava redovne kontakte sa medijima i novinarima, te koordinira poslove promocije i press konferencija, davanje izjava za javnost i pripremu materijala i izvještaja sa promocije; Radi na pripremi tekstova, materijala i fotografija za objavu u digitalnim i štampanim medijima (web, e-bilteni, video materijali, brošure, priručnici i drugo) prema različitim ciljnim publikama; Planira i koordinira održavanje javnih događaja, prezentacija i promotivnih aktivnosti u skladu sa potrebama projektnih timova; Održava redovne kontakte i komunicira s javnostima, ciljnim grupama, partnerima i donatorima, te pomaže projektne aktivnosti kroz pripremu medijskih objava i nastupa; Priprema tekstove i tematske priče o korisničkim grupama, donatorima i partnerima; Izvršava i druge poslove po nalogu rukovodioca.

Potrebne kvalifikacije:

  • Državljanstvo Bosne i Hercegovine;
  • Završen fakultet društvenog smjera, poželjno, Filozofski fakultet/Fakultet političkih nauka (smjer žurnalistika ili politologija) pravni fakultet ili srodni studij;
  • Minumum 5 godina radnog iskustva u civilnom sektoru na istim ili sličnim poslovima (uz CV je potrebno dostaviti podatke o projektima i poslovima koji su obavljani u sklopu traženog radnog iskustva, te najmanje dvije osobe koje su bile Vaši supervizori_ce);
  • Odlična jezička pismenost na B/H/S jezicima;
  • Odlična pisana i usmena komunikacija;
  • Sposobnost kreativnog (i gramatički tačnog) pismenog i usmenog izražavanja;
  • Znanje engleskog jezika (čitanje, pisanje, govor);
  • Izražene prezentacijske i komunikacijske vještine;
  • Odlično poznavanje društvenih mreža (npr. Facebook, Instagram, Twitter, You Tube);
  • Poznavanje alata za promociju na društvenim mrežama (npr. Google Ads, Facebook Ads);
  • Poznavanje ukupne medijske scene BiH;
  • Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije i iskustvo aktivnog upravljanja vozilom B kategorije.

Ključne kompetencije i osobine:

  • Dijeljenje vrijednosti Mreže za izgradnju mira;
  • Sposobnost rada pod pritiskom i fleksibilnost u radu;
  • Proaktivnost i istraživački pristup radu;
  • Odgovornost u izvršavanju zadataka, samostalnost u radu i pouzdanost;
  • Samostalnost u radu, sposobnost donošenja odluka i upravljanja pripremom, implementacijom i evaluacijom aktivnosti;
  • Jako izražene organizacijske sposobnosti, odgovornost, komunikativnost, profesionalnost i pouzdanost;
  • Spremnost na putovanja i rad na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine;
  • Kreativnost i prilagodljivost;
  • Poštivanje rokova i efikasno upravljanje vremenom;
  • Prilagodljivost i spremnost na rad u timu;
  • Odlična organizacija vremena i saradnja sa kolegama_icama;
  • Spremnost za rad u dinamičnom okruženju

Šta nudi rad u Udruženju Mreža za izgradnju mira:

Nakon probnog rada u trajanju od 3 mjeseca, ugovor na minimum godinu dana sa mogućnošću produženja – u skladu sa pokazanim rezultatima rada. Rad u dinamičnom i motivirajućem okruženju, prilike za lični i profesionalni rast i razvoj te dodatne edukacije. Priliku da se iz prve ruke upoznate sa radom i težnjama civilnog sektora u BiH i povećate krug poznanika i poznanica.

Kako se prijaviti:

Prijava treba da uključuje motivaciono pismo i CV (na BHS ili engleskom jeziku), kao i kontakte dvije osobe koje su reference za prethodno iskustvo. Prijavu i sve popratne dokumente je potrebno dostaviti putem prijavnog obrasca, zaključno sa 17.10.2022. u ponoć. Nepotpune prijave i prijave koje stignu poslije naznačenog vremenskog roka neće biti razmatrane. Udruženje Mreža za izgradnju mira će o rezultatima konkursa obavijestiti sve kandidate i kandidatkinje.

KLIKNITE OVDJE ZA PRIJAVNI OBRAZAC

Jedna od temeljnih vrijednosti Udruženja Mreža za izgradnju mira je borba za jednakost svih, stoga ohrabrujemo prijavu kandidata_kinja bez obzira na spol, rodni identitet, seksualne karakteristike, seksualnu orijentaciju, etničku i vjersku pripadnost, godine, invaliditet, fizičke ili bilo koje druge karakteristike.

Više o Mreži za izgradnju mira saznajte na: www.mreza-mira.net