Karike – Zaviri u svijet naših novih medijskih partnera za mlade

Lijepa vijest za našu zajednicu – potpisali smo Memorandum o saradnji sa Karikama i Omladinskom novinskom asocijacijom u BiH kako bismo zajedno promovirali zlatne karike, mlade uzore u društvu.

📟 Medijski prostor za mlade 

U petak smo se u Startup studiju sreli Nerma, Mirza, Sejdefa i ja kako bismo ozvaničili početak jedne prelijepe saradnje. Saradnje koja će nam pomoći da svi zajedno javnosti pokažemo mlade uzore u društvu, one koji mijenjaju našu zemlju i njenu ekonomiju krećući hrabro putem preduzetništva ili aktivistički unapređujući svoje lokalne zajednice.

Karike, glasnije od tupe tišine, omladinski su magazin namijenjen mladima u Bosni i Hercegovini danas, ali i starijima koji žive i rade s mladima. U njihovom svijetu, preko pedeset mladih iz svih dijelova Bosne i Hercegovine piše za mlade i poziva te da posjetiš njihove rubrike Vidiš da smiješ, Sve ovo ja, Ima veze…, Ne krarikiramo, Online kuća mladih, Pitaj psihologa i Iza duge – zaviri u njihov svijet. 

Nerma Džaferović, koordinatorica Omladinskog magazina Karike objasnila nam je zašto u njihovom svijetu vole da Karike nazivaju online kućom mladih:

„Mi Karike nazivamo online kućom mladih zato što smatramo da smo mi zaista na neki način sigurna kuća za sve mlade u Bosni i Hercegovini, da pišu o temama koje ih brinu, koje ih vesele i raduju, da pišu o temama koje su njima lično važne, i možda nekako najvažnije, da mladi pišu za mlade, tako da uvijek su u pitanju teme koje se tiču mladih ljudi i neke, mi volimo da kažemo, škakljive teme o kojima drugi omladinski mediji ne pišu, o kojima roditelji ne razgovaraju sa svojom djecom, teme o kojima se ne priča u školama, na fakultetima…“

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fonaubih%2Fphotos%2Fa.2851425134889941%2F5800723316626760%2F%3Ftype%3D3&show_text=true&width=500

🏆 Zlatne karike, ONAuBIH i lonac.pro

Omladinska novinska asocijacija u Bosni i Hercegovini, stoji iza Karika i vidi ih kao „mjesto i prostor, najbolji način da mladi pokažu o čemu razmišljaju, da pričaju čemu teže, šta žele da promijene i da jednostavno uvijek budu u centru zbivanja“, ispričao mi je Mirza Mujčić – Jošić, član Upravnog odbora ONAuBIH. Pitala sam ga i kako on vidi partnerstvo sa našom zajednicom: 

„Mislim da ono što nas definitivno povezuje jesu perspektivni mladi ljudi, to je nekako najbolja poveznica između obje organizacije, jer ćemo sada uduplati i prilike za njih. Ono što je najpozitivnije u svemu tome je što tražimo naše, kako ih mi zovemo, Zlatne karike i u loncu ali i u ONAuBIH-u, tako da vjerujemo da ćemo zajedničkim snagama da pristupimo mladima koji su veoma perspektivni, koji su uvijek zainteresirani za rad i da budu primijećeni“, naglasio je Mirza.

Sejdefa Bašić, direktorica za kolektivni impakt Fondacije Mozaik, istaknula je da će ovom suradnjom, sve što rade lonac.pro zajednica i ONAuBIH, biti multiplicirano:

„Karike, omladinski magazin, u potpunosti je okrenut mladim ljudima, njihovim potrebama u domeni kulture, obrazovanja, budućnosti mladih ljudi i prilika koje te mlade čekaju. Udruženi zajedno sa Mozaikom, prilike za mlade ćemo učiniti vidljivijma, one će doći na više adresa zahvaljujući ovom partnerstvu. Karike je magazin koji se čita, koji dopire do mladih ljudi, i već izgradili povjerenje kod njih. Tome u prilog govori ogroman broj, preko pedeset dopisnika i dopisnica iz BIH. Na ovaj način, preko lonac.pro zajednice, želimo da multipliciramo sve ono što smo pripremili za mlade ljude i na sve načine i mogućnosti kojim ih možemo biti od pomoći“, ispričala je Sejdefa.

Okrenuti mladim ljudima, spremni da im pružimo medijski prostor i osjećaj zajedništva, Nerma, Mirza, Sejdefa i ja rastali smo se sa osmijesima. S nestrpljenjem iščekujemo da Karike uđu u lonac sa svojim pričama, ali i da u Zlatnim karikama predstavimo sve mlade uzore u društvu iz naše lonac.pro zajednice.

https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fonaubih%2Fphotos%2Fa.2851425134889941%2F5800723319960093%2F%3Ftype%3D3&show_text=true&width=500

Izvor: lonac.pro