Indiegogo
Opšti ciljevi
Indiegogo, jedna od vodećih svjetskih crowdfunding platformi, uvela nove stavke koje će omogućiti NVO-ima da po prvi put iskoriste moć web stranice. Web-stranica je već prikupila desetine miliona dolara za kampanje širom svijeta, ali do sada je Indiegogo samo nudio usluge na engleskom jeziku i u američkim dolarima. Širenje usluga uključuju nove valute, a postavljeni su novi jezici i lokalizirane početne stranice, kako bi osnažili i uključili cijeli niz nevladinih organizacija sa cijele planete.
Prije su u organizacije koje su tražile novac i donatori bili odgovorni za naknade kursa koje se, ovisno o zemlji, postale prilično skupe. Sada je Indiegogo uveo mogućnost za korištenje eura i kanadskih dolara koji će povećati povrat ulaganja. Na web stranici su također dodani jezični paketi za francuske i njemačke govornike, koji će biti od velike koristi za mnoge zemlje francuskog govornog područja u Africi i drugim dijelovima svijeta. To će otvoriti nove mogućnosti za davatelje i dobrotvore što su promjene koje će otvoriti nova tržišta stotinama miliona ljudi koji prethodno nisu bili u mogućnosti koristiti web stranicu.
Uprkos činjenici da je do sada Indiegogo prihvatao samo američki dolar, 30% svih kampanja bila je van SAD-a. Indiegogo se ponosi svojim sretnim korisnicima, te ima politiku odgovoranja na pitanja u roku od 24 sata. Kompanija je angažirala osoblje na puno radno vrijeme za pružanje pomoći na francuskom i njemačkom jeziku.
Crowdfunding je postalo ključno mjesto za prikupljanje sredstava, a Indiegogo je zaradio međunarodnu podršku kroz kampanje poput monitoringa bulinga, Muzeja Tesla i ublažavanja posljedica uragana Sandy. Umjetnost, obrazovanje, filantropija i druga područja imaju veliku korist od crowdfundinga, potkrepljujući (i često zamjenjujući) tradicionalno finansiranje i omogućavajući zajednici da odluči koji projekti će biti podržani.
Indiegogo osnažuje sve i u svako doba, kako bi se prikupila sredstva za bilo koju ideju. Od početaka u siječnju/januaru 2008. godine, Indiegogo je podržao pokretače kampanja iz svake zemlje u svijetu. Uz milione dolara raspoređene na globalnom nivou, Indiegogo je demokratizirao način na koji ljudi prikupljaju sredstva za sve kreativne, preduzetničke ili druge projekte. Indiegogo je sa sjedištem u San Franciscu i sa uredima u Los Angelesu i New Yorku.
Za više informacija pogledajte www.indiegogo.com pratite ih na https://twitter.com/indiegogo i https://www.facebook.com/Indiegogo/.